Bilgisayarı Başlatırken Açılan Uygulamaları Kapatma

Merhabalar.Bu Yazımda Bilgisayarı Başlatırken Açılan Uygulamaları Kapatmayı Göstereceğim.Umarım Yapabilirsiniz.

Windows 10 Kullanıcıları İçin
1.Adım:
Masaüstünden görev çubuğuna sağ tıklayıp görev yöneticisini açıyoruz.

2. Adım:
Görev yöneticisinden başlangıcı seçiyoruz.

3. Adım:
Burada siz bilgisayarı başlattığınızda çalışan uygulamaların bazılarını görebilirsiniz.Buradan istediğiniz uygulamanın üstüne gelip sağ tıklayarak devre dışı bırak seçeneğini işaretleyebilirsiniz.

Not: Bilmediğiniz uygulamayı devre dışı bırakmayın.

Windows 8,7 ve Xp kullanıcıları için
1.Adım:
Başlat sekmesine gelip çalıştır yazınız.(Klavyeden windows logosuna ve r tuşuuna basıpta yapabilirsiniz)

2.Adım:
Kutucuğa "msconfig" yazıyoruz ve tamama basıyoruz.

3.Adım:
Açılan pencereden başlatma sekmesine geçiş yapıyoruz.

4.Adım:
Bu alanda bende uygulama gözükmüyor.Çünkü ben windows 10 kullanıyorum.Sizde burada uygulamalar gözükecektir.Uygulamaların üstüne gelip sağ tıklayarak devre dışı bırak yapabilirsiniz.
   
Bir Yazım Daha Sonuna Geldim.Görüşmek Üzere.

0 yorum: